OnePlus 3 - obecná diskuze ⇒ Reklamační proces
Moderátoři: novas78, Moderátoři čínských mobilů, novas78, Moderátoři čínských mobilů
-
- Droid
- Příspěvky: 1290
- Registrován: stř 06. črc 2011 7:51:44
- Typ mobilu / ROM: OnePlus 3T
- Tablet: Asus MeMo PAD 8 (me181cx)
- Bydliště: Jih Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamační proces
Ano, k telefonu skutečně není žádný doklad a reklamace probíhá přes účet člověka, který telefon koupil. Už tu někdo psal, že se dá udělat převod telefonu a jiný účet, ale to by ti musel potvrdit někdo, kdo tohle dělal. Když si projdeš diskuzi o Oneplus 3, tak tam určitě najdeš člověka, který o tom psal.
Tady to máš: Cituji uživatele mickielli15: "Teď jsem psal na support OnePlus, chtějí po mě radši IMEI, abych prý nekoupil fake a potom order number a dodací list, pak přístroj převedou bez problému pod můj OnePlus account"
Tady to máš: Cituji uživatele mickielli15: "Teď jsem psal na support OnePlus, chtějí po mě radši IMEI, abych prý nekoupil fake a potom order number a dodací list, pak přístroj převedou bez problému pod můj OnePlus account"
- milennium
- Androiďák!
- Příspěvky: 523
- Registrován: ned 29. lis 2009 0:18:33
- Typ mobilu / ROM: Pixel 3 XL
- Mobil 2 / ROM: BlackBerry Passport
- Twitter: @jardalukas
- Bydliště: kousek od KUTNÉ HORY
Re: Reklamační proces
No já jsem bohužel takto koupil OnePlus 3. Bez záruky. Sice nový a plně funkční, ale bez dokladu... Nějak mi to "zatím" nevadí, ale při následném prodeji je to na prd...
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 178
- Registrován: úte 25. led 2011 22:10:38
- Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE - Havoc 9.0.0
- Tablet: iPad mini 4
- Bydliště: Brno
Re: Reklamační proces
pro kosan123 :
ahojky, prosím tě když jsi posílal tu reklamaci - jak jsi psal, tak to prohlášení o bezpečnosti má být v balíku vloženo nebo to se dává tomu řidiči UPS ? A ta nálepka se lepí na tu krabici ? ( pozor baterie ) děkuji za info, posílám reklamaci a od One+ žádná kloudná informace a od UPS to stejný . děkuji moc Petr363
edit č1. Tak dnes 11.1.2017 jsem ráno 7:15 volal na UPS jestli mají echo , že by mi dnes nebo zítra měli vyzvednout balík. Tak mi bylo sděleno, že pokud vyzvedávají balík tak vidí v systému jen aktualní den a dle jména a adresy nic nemají v systému. Tak Ok. V 10 hodin mi volá neznáme číslo , .... řidič od UPS že si jede pro balík . Tak nakonec jsem se s ním domluvil, že si to tam na dispečink dovezu sám aby to šlo ještě dneska letecky ( mám to cca 10 min autem ) Jinak by se stavil druhý den. Takže opravdu člověk dostane perfektní informace. Volal jsem na UPS znovu proč mi to blbě řekli. tak chlapík co to se mnou řešil, tak se omlouval, že kolegyně se špatně podívala
Takže pro ty kteří řeší reklamaci : jak dostanete emailem štítky na nalepení na balík, tak počítejte opravdu, že druhý den se objeví někdo z UPS , pokud vás nezastihne, tak na lístečku ve schránce máte několik možností jak to k ním dostat - osobně ( pokud to nemáte daleko ) , telefonicky se domluvit na druhý pokus na vyzvednutí .
ahojky, prosím tě když jsi posílal tu reklamaci - jak jsi psal, tak to prohlášení o bezpečnosti má být v balíku vloženo nebo to se dává tomu řidiči UPS ? A ta nálepka se lepí na tu krabici ? ( pozor baterie ) děkuji za info, posílám reklamaci a od One+ žádná kloudná informace a od UPS to stejný . děkuji moc Petr363
edit č1. Tak dnes 11.1.2017 jsem ráno 7:15 volal na UPS jestli mají echo , že by mi dnes nebo zítra měli vyzvednout balík. Tak mi bylo sděleno, že pokud vyzvedávají balík tak vidí v systému jen aktualní den a dle jména a adresy nic nemají v systému. Tak Ok. V 10 hodin mi volá neznáme číslo , .... řidič od UPS že si jede pro balík . Tak nakonec jsem se s ním domluvil, že si to tam na dispečink dovezu sám aby to šlo ještě dneska letecky ( mám to cca 10 min autem ) Jinak by se stavil druhý den. Takže opravdu člověk dostane perfektní informace. Volal jsem na UPS znovu proč mi to blbě řekli. tak chlapík co to se mnou řešil, tak se omlouval, že kolegyně se špatně podívala
Takže pro ty kteří řeší reklamaci : jak dostanete emailem štítky na nalepení na balík, tak počítejte opravdu, že druhý den se objeví někdo z UPS , pokud vás nezastihne, tak na lístečku ve schránce máte několik možností jak to k ním dostat - osobně ( pokud to nemáte daleko ) , telefonicky se domluvit na druhý pokus na vyzvednutí .
Re: Reklamační proces
Hele žádné prohlášení nakonec být pravděpodobně nemusí i když UPS tvrdí opak. Já tam nakonec nic nedal a všechno prošlo bez problému.
S přepravními společnostmi nemá vůbec cenu komunikovat, mají ve všem neuvěřitelný bordel (viz. můj příspěvek).
Ono se mi poslední dobou zdá, že se nemá cenu pokoušet cokoliv od kohokoliv (z firem) zjistit, protože nikdo nic neví. Na druhou stranu, když to člověk nebude řešit a bude se řídit instrukcemi, které přišli od nějakého automatu od firmy, tak vše proběhne hladce.
S přepravními společnostmi nemá vůbec cenu komunikovat, mají ve všem neuvěřitelný bordel (viz. můj příspěvek).
Ono se mi poslední dobou zdá, že se nemá cenu pokoušet cokoliv od kohokoliv (z firem) zjistit, protože nikdo nic neví. Na druhou stranu, když to člověk nebude řešit a bude se řídit instrukcemi, které přišli od nějakého automatu od firmy, tak vše proběhne hladce.
Pokud jsem ti pomohl, je tu tlačítko palec hore.
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 197
- Registrován: úte 28. srp 2012 13:13:16
- Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Re: Reklamační proces
Zdravím
Včera jsem přišel na nemilou věc, kterou jsem myslel že nebudu muset řešit. Na display konkrétně na bílé a šedé obrazovce je vidět, že je display flekatý, a to ve vrchní části, jde do žluta. Mám pár otázek..
1) Má cenu tuto vadu reklamovat, a bude to uznané?
2) Je nějaká možnost vrácení peněz?
3) Vím že už se OnePlus 3 neprodává jen 3T, je možnost nějakého doplatku a rovnou si vzít lepší verzi?
4) Mění se display a nebo se posílá nový kus?
Předpokládám že postup je pořád stejný.. Děkuji za odpovědi
Včera jsem přišel na nemilou věc, kterou jsem myslel že nebudu muset řešit. Na display konkrétně na bílé a šedé obrazovce je vidět, že je display flekatý, a to ve vrchní části, jde do žluta. Mám pár otázek..
1) Má cenu tuto vadu reklamovat, a bude to uznané?
2) Je nějaká možnost vrácení peněz?
3) Vím že už se OnePlus 3 neprodává jen 3T, je možnost nějakého doplatku a rovnou si vzít lepší verzi?
4) Mění se display a nebo se posílá nový kus?
Předpokládám že postup je pořád stejný.. Děkuji za odpovědi
Nokia N70 --> HTC Universal --> Ipod Touch 4g --> Samsung Galaxy S3 --> Nexus 5 --> OnePlus 3
- bassgenerator
- Kyborg
- Příspěvky: 4890
- Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
- Typ mobilu / ROM: Apple Iphone 11pro
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Reklamační proces
väčšinou sa menil kus za kus, kedze teraz ich uz nerobia tak zrejme display. ale vsimol si si to dost neskoro na to aby si na sto percent uspel. tato otazka by som povedal je viacmenej na support OP. vela pevnych nervov prajem a nech to vyriešiš k spokojnosti.
Apple iPhone 11 PRO Max 512GB
Galaxy Watch 46mm
Lenovo Thinkpad Yoga 460
Galaxy Watch 46mm
Lenovo Thinkpad Yoga 460
- Baset
- Androiďák!
- Příspěvky: 281
- Registrován: pát 17. čer 2011 13:01:24
- Typ mobilu / ROM: OnePlus 7T Pro
- Mobil 2 / ROM: Asus Padfone 2 , OnePlus 3 , Nubia Z11
- Tablet: Lenovo Yoga 2 Pro
Re: Reklamační proces
Tak já nyní reklamoval z důvodu neostření fotoaparátu ... Až budu mít čas zkusím napsat celý průběh , ale nyní ve zkratce
po komunikaci s OP si v pondělí 24.4. kolem 13 hod vyzvedl kurýr UPS telefon a dnes 27.4. mi jej kolem 15 hod dovezl zpátky opraven ... oprava v Polsku.
po komunikaci s OP si v pondělí 24.4. kolem 13 hod vyzvedl kurýr UPS telefon a dnes 27.4. mi jej kolem 15 hod dovezl zpátky opraven ... oprava v Polsku.
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 197
- Registrován: úte 28. srp 2012 13:13:16
- Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Re: Reklamační proces
Sakra tak to byla mega rychlost : Jsem zvědav jak dlouho bude trvat display..
Nokia N70 --> HTC Universal --> Ipod Touch 4g --> Samsung Galaxy S3 --> Nexus 5 --> OnePlus 3
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 197
- Registrován: úte 28. srp 2012 13:13:16
- Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Re: Reklamační proces
Tak komunikace přímo otřesná!! Jedou si furt to svoje a ne a ne pochopit problém. Prý že je normální že na amoled display je barva nerovnoměrná... To si ze mě snad dělá prdel ne? Co se jim má napsat aby to už konečně uznali?
EDIT: Tak po 6 live konverzacích jsem se konečně dopracoval k mému problém, a byl mi odeslán štítek na reklamaci jak s displayem, tak konektorem na sluchátka (po mírním otočení ve sluchátkách praská a spouští se google asistant a myslí si myslí že sluchátka jsou z mikrofonem)
Tak uvidíme další postup
EDIT: Tak po 6 live konverzacích jsem se konečně dopracoval k mému problém, a byl mi odeslán štítek na reklamaci jak s displayem, tak konektorem na sluchátka (po mírním otočení ve sluchátkách praská a spouští se google asistant a myslí si myslí že sluchátka jsou z mikrofonem)
Tak uvidíme další postup
Nokia N70 --> HTC Universal --> Ipod Touch 4g --> Samsung Galaxy S3 --> Nexus 5 --> OnePlus 3
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 197
- Registrován: úte 28. srp 2012 13:13:16
- Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Re: Reklamační proces
Tak telefon mi má přijít ve čtvrtek a popravdě řečeno nevím ani co s ním servis dělal.. Posílám protokol tak kdyby tu byl nějaký angličtinář a řekl na co se mám ve čtvrtek připravit byl bych vděčný V historii jsem ještě našel detekci čar na display tak jsem sám zvědav co to bude
Nokia N70 --> HTC Universal --> Ipod Touch 4g --> Samsung Galaxy S3 --> Nexus 5 --> OnePlus 3
- novas78
- Moderátor
- Příspěvky: 984
- Registrován: pát 12. srp 2016 12:45:32
- Typ mobilu / ROM: iPhone 14 Pro
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamační proces
@Packys, posílám ti překlad protokolu:
1.Legacy data deleted - Byly smazány staré data
2.Functional test conducted - Byla provedena zkouška funkčnosti
3.Settings set - Nastavení telefonu
4.Software update conducted - Byla provedena aktualizace software
5.Defect's found: Faulty component Cover Assembly, Flex without ref. part - Zjištěné závady: Vadná sestava komponentů krytu (nevím jakého krytu), Ohnutí bez odskočení nebo odražení dílů/částí. Nějaké poškození ohybem (zřejmě) - Toto mě není úplně jasné
1.Legacy data deleted - Byly smazány staré data
2.Functional test conducted - Byla provedena zkouška funkčnosti
3.Settings set - Nastavení telefonu
4.Software update conducted - Byla provedena aktualizace software
5.Defect's found: Faulty component Cover Assembly, Flex without ref. part - Zjištěné závady: Vadná sestava komponentů krytu (nevím jakého krytu), Ohnutí bez odskočení nebo odražení dílů/částí. Nějaké poškození ohybem (zřejmě) - Toto mě není úplně jasné
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 197
- Registrován: úte 28. srp 2012 13:13:16
- Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Re: Reklamační proces
Tak telefon dorazil už dnes Zprava mě celkem zaskočila.. Protože telefon nebyl nijak ohnut nikdy mi neupadnu prostě nic
Každopádně přišel s novým display a konektorem na sluchátka, takže za mě spokojenost
Každopádně přišel s novým display a konektorem na sluchátka, takže za mě spokojenost
Nokia N70 --> HTC Universal --> Ipod Touch 4g --> Samsung Galaxy S3 --> Nexus 5 --> OnePlus 3
- Muti
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 101
- Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
- Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
- Tablet: iPad 4
Re: Reklamační proces
Chlapi reklamuji kvůli neostřícímu foto. Už mi poslali instrukce a štítky, ALE.
Co tedy konkétně lepit na balík? A jak veliké to stačí být vytištěné?
První papír je ten se štítkem ARVATO a ONEPLUS (barevné)
a druhá příloha jsou papíry dva:
Archive DOC (1 čárový kód)
a druhý Express domestic (3 čárové kódy)
Co teda s tím?
Díky
Co tedy konkétně lepit na balík? A jak veliké to stačí být vytištěné?
První papír je ten se štítkem ARVATO a ONEPLUS (barevné)
a druhá příloha jsou papíry dva:
Archive DOC (1 čárový kód)
a druhý Express domestic (3 čárové kódy)
Co teda s tím?
Díky
-
- Nové Androidě
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 14. pro 2016 17:39:36
- Typ mobilu / ROM: OnePlus 6T
- Mobil 2 / ROM: Razer Phone 2
Re: Reklamační proces
Muti, vše co potřebuješ vědět je v prvním příspěvku. Co kam nalepit, co přiložit atd...
- Muti
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 101
- Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
- Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
- Tablet: iPad 4
Re: Reklamační proces
...ale tomu bych rozuměl, kdyby tam byly jen ty dva papíry ale on je tam ještě třetí.
-
- Androiďák!
- Příspěvky: 278
- Registrován: čtv 15. črc 2010 16:17:01
- Typ mobilu / ROM: Samsung S10e
- Tablet: Ipad mini 2 Retina
Re: Reklamační proces
jeden ten dopravni ti podepise dopravce a nechas si ho
jinak jsem ted take reklamoval nefuncni ostreni (resp. obcas nefunkcni) a musim max. pochvalit process a rychlost telefon byl do tydne opraven a uz ho mam fcni opet u sebe. Moc jsem 1+ v tomto neveril a doufal jsem ze je nebudu potrebovat, ale ted musim rict slusne sluzby, kdyby takto fungovali i ostatni.
jinak jsem ted take reklamoval nefuncni ostreni (resp. obcas nefunkcni) a musim max. pochvalit process a rychlost telefon byl do tydne opraven a uz ho mam fcni opet u sebe. Moc jsem 1+ v tomto neveril a doufal jsem ze je nebudu potrebovat, ale ted musim rict slusne sluzby, kdyby takto fungovali i ostatni.
- Muti
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 101
- Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
- Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
- Tablet: iPad 4
Re: Reklamační proces
No celé to nakonec dopadlo trochu jinak.
Nebyl jsem doma a syn jim to předával. Ani to nechtěli dát do papírové obálky, jen to nechali v ochranné (něco jako bublinková). A papíry nalepit taky žádné nechtěli- prý mají vlastní. Jen na ten můj vytištěný papír napsal nějaké číslo a (asi) jméno. Mno, snad jsem tímto nepřišel o mobil. Budu zatím DHL důvěřovat. Zkoušel jsem zadávat různé čísla s toho papíru ale nic to ve sledování dhl nenašlo.
Jinak do op jsem v request zadával i slabou výdrž baterie, uvidím, jak se k tomu OP postaví, respektive servis arvato.
Také mě překvapilo, že to nešlo do německého servisu ale na adresu Arvato Services k.s. , Osvobození 535, Stochov, ČR. ????
Teď jsem četl recenze na tento český arvato service a úplně jsem se zděsil, jen cca 20% spokojenost zákazníků. Zákazníkům vracejí tablety či telefony s domnělou korozí , proto, že nemají náhradní díly k přístrojům v záruce...... špatná či žádná komunikace.....atd... , fakt mám strach, i když můj telefon vypadal po roce jakoby sjel zrovna s pásů. S možnou výměnou baterie už jsem se spíše rozloučil.
Nebyl jsem doma a syn jim to předával. Ani to nechtěli dát do papírové obálky, jen to nechali v ochranné (něco jako bublinková). A papíry nalepit taky žádné nechtěli- prý mají vlastní. Jen na ten můj vytištěný papír napsal nějaké číslo a (asi) jméno. Mno, snad jsem tímto nepřišel o mobil. Budu zatím DHL důvěřovat. Zkoušel jsem zadávat různé čísla s toho papíru ale nic to ve sledování dhl nenašlo.
Jinak do op jsem v request zadával i slabou výdrž baterie, uvidím, jak se k tomu OP postaví, respektive servis arvato.
Také mě překvapilo, že to nešlo do německého servisu ale na adresu Arvato Services k.s. , Osvobození 535, Stochov, ČR. ????
Teď jsem četl recenze na tento český arvato service a úplně jsem se zděsil, jen cca 20% spokojenost zákazníků. Zákazníkům vracejí tablety či telefony s domnělou korozí , proto, že nemají náhradní díly k přístrojům v záruce...... špatná či žádná komunikace.....atd... , fakt mám strach, i když můj telefon vypadal po roce jakoby sjel zrovna s pásů. S možnou výměnou baterie už jsem se spíše rozloučil.
-
- Androiďák!
- Příspěvky: 278
- Registrován: čtv 15. črc 2010 16:17:01
- Typ mobilu / ROM: Samsung S10e
- Tablet: Ipad mini 2 Retina
Re: Reklamační proces
ja ho mel v arvato taky a bez problemu. Vizualne v poradku jako predtim a s opravou zadne problemy nedelali, vymenili kamerovy modul a za 2 dni byl opraven a opet v expedici. Tak uvidis snad to taky bude ok