Servisy SamsungAutorizovany servis ESC sk s.r.o.

Moderátor: verny94

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět

Autor tohoto vlákna
xposed12
Androiďák!
Příspěvky: 402
Registrován: úte 09. zář 2014 10:05:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S8
Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy Note 8
Tablet: Ainol Novo Elf II

Autorizovany servis ESC sk s.r.o.

Příspěvek od xposed12 » pon 19. říj 2015 9:00:29

Samsung galaxy Alpha chybne sluchadlo od vyroby. Reklamacia telefonu.

Vyjadrenie servisu:

Oprava je v stave: Ukončené.
Potvrdenie záruky: Záruka výrobca
Prepravné číslo: 7030105314112217
Dátum ukončenia: 23.10.2015 10:54:47
Vyjadrenie technika: Zavada popisovana zakaznikom sa prejavila a bola vyriesena vymenou vadneho sluchatka. Pri diagnostike zistena vada BT, oprava realizovna vymenou WF/BT modulu. Vystupny test bez zavad, test hovoru v realnej sieti s firemnou SIM kartou bez zavad, test na radiokomunikacnom testeri bez zavad, obnovenie vyrobnych nastaveni.


Telefon: Samsung Galaxy S8 midnight black 64GB
Octopus Box: Repair LG phone and Samsung Phone.
Medusa J-TAG Box: Repair Boot/Flash,Read Boot/Flash,Write Boot/Flash,Erase Boot/Flash
HXC Magma BOX



brumjirka
Nové Androidě
Příspěvky: 22
Registrován: sob 31. srp 2013 8:01:46
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung A3

Re: Autorizovany servis ESC sk s.r.o.

Příspěvek od brumjirka » stř 02. srp 2017 19:51:32

Tak tento servis mne bohužel taky potkal!! Používá ho O2! V květnu jsem u O2 koupil Samsung J5 a hned od samého začátku se nepravidelně restartoval. Prodavačem jsem byl upozorněn že mám koupit raději novou sd kartu kdyby nechtěl starší vzít. Měl jsem asi rok starou sd kartu a normálně fungovala ale telefon se stále nepravidelně restartoval.Vyndal jsem tedy kartu a zkusil to bez ní ale nic se nezměnilo. Několikrát jsem telefon uvedl do továrního nastavení a stále nic.Tak tedy jsem ho po 10 dnech odnesl do O2 a začal kolotoč. Rychlý to oni jsou ,už po týdnu mi ho poslali zpět že se závada neprojevila!!Mně se už pak každé ráno vždycky ukázal s klavesnicí na zadání pinu. Tak že druhé kolo,do poznámek jsem napsal že pokud se závada neprojeví at zavolají. Další týden volalo nějaké číslo a když jsem volal zpět po nějaké době tak to už nikdo nezvedl.Asi to tedy byl servis,to mi bylo řečeno při druhém návratu telefonu ze servisu,prodavačem O2!! opět závada neprojevena!! Telefon jsem ani nepřebral a ihned ho nechal poslat zase do toho skvělého servisu!!Bohužel.Po14dnech telefon opět přistál v prodejně a začal jsem jásat že konečně byla vyměněna základní deska že se závada projevila. Radostně jsem si vzal telefon do ruky a na těle ,které je z kovu ,rána jako prase.Rýha asi 5mm !!Doma nový telefon vždy dám ihned do silikonoveho pouzdra a sklo na displey. Tak že jsem mel telefon 10 dní a poslední předání do O2 jsem měl dokonce v poznamkach že telefon je uplně nový bez jakýchkoli poškození. Telefon jsem tedy opět ani nepřevzal a poslal ho zpět. Po 10 dnech mi ty šmejdi poslali telefon zpět ze mi ho za 1500 opraví!!!!! tak že teď jsem ho nechal opět v prodejně a čekám co O2 .Prý se poradí co se dá dělat. Nic si od toho ale neslibuju!!!U mne je to naprosto jasná chyba servisu.Nějaký šikovný monter to dojebal a klidně to pošle zpět.
TAK ŽE ZA MNE JSOU TO NEMEHLA A LEMPLOVE


Slniecko
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 07. úno 2019 19:59:55
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung

Re: Autorizovany servis ESC sk s.r.o.

Příspěvek od Slniecko » čtv 07. úno 2019 20:15:41

Aj ja som veľmi nespokojná so servisom ESC v Nitre!!! Prišla som kvôli vymene batérie na mojom mobile, po získaných informáciách som sa rozhodla prostredníctvom nich poslať telefón na vymenu do Bratislavy. A tu zacali moje starosti :(
Technik, ktorý telefón preberal neprepísal celé IMEI-ko a počas celého týždňa som nevedela zistiť, čo sa deje s telefónom alebo kde sa nachádza!!! Vyckala som teda až do pondelka hádam už bude aj hotový, lenže čo som zistila, sa mi vobec nepacilo! Podľa všetkého ho ešte v BA nezobrali ani do ruky a tak sa z týždňa stáli tri týždne. Technik ma neupozornil ani na možnú stratu údajov z telefónu, a tak som sa celú tu dobu snažila dohodnúť s technikmi v BA aby mi telefón vrátili v pôvodnom stave. Keď som sa konečne dočkala hotového telefónu, pri zapnuti som zistila, ze telefón obsahuje údaje, kontakty a fotky úplne inej osoby :( hrozne niečo.
Toľko čakáš na telefón, až máš v rukách súkromný život niekoho ineho. Nič sa nedalo robiť, telefón musel opäť putovať do BA :( to už mi nervy vykypeli úplne. Trvalo to opäť týždeň :(
Nikdy v živote už nevyuzijem služby tohto servisu!!!! Sú úplne neschopný s komunikáciou, nedáju vám na nich kontakt a dohodnúť sa s nimi je tiež nemožné!!!!!!!! Nikdy viac


Simekk
Nové Androidě
Příspěvky: 49
Registrován: ned 14. srp 2016 19:32:21
Reputace: -1
Typ mobilu / ROM: LG G4

Re: Autorizovany servis ESC sk s.r.o.

Příspěvek od Simekk » čtv 07. úno 2019 20:46:38

Hele Slniecko, problém určitě nebude v technikovi.

1) Nechápu tu potřebu neustále vědět, kde telefon na opravě je. Nemají povinnost to říkat. A když už, většinou to je orientačně. Tebe by mělo zajímat, že dodržují zákonnou 30 denní lhůtu. IMEI si máš poznačit sama ve vlastním zájmu.

2) Technik nemá tuto povinnost, ale je to stoprocentně uvedené v reklamačním protokolu, který jsi dostala nebo podepisovala. Tohle platí ale u všeho, telefon, tablet, notebook... servis vždy obnovuje do továrka, aby se vyloučila SW chyba!

3) Dostala jsi vůbec svůj telefon? Pokud jsi takhle zmatkovala, je možné že ti dali telefon někoho jiného :D

Prostě se smiř s tím, že když dáš telefon do servisu, až 30 dní o něm nemusíš vědět a jen čekej až ti ho přivezou opravený. Záruční servis nemá vůbec povinnost řešit nějaké nadstandardní záležitosti..

Uživatelský avatar

jirkash
Stálý androiďák
Příspěvky: 248
Registrován: ned 05. úno 2017 11:26:14
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S9, Samsung Galaxy Note9

Re: Autorizovany servis ESC sk s.r.o.

Příspěvek od jirkash » čtv 07. úno 2019 21:22:59

Presne tak, odpovedel bych obdobne, pod to se podepisuji.
Momentálně používám

Samsung Galaxy S9 Coral Blue + microSDXC Samsung Evo Plus 128GB + Spigen Thin Fit 360
Samsung Galaxy S9 Midnight Black + microSDXC Samsung Evo Plus 64GB + Spigen Thin Fit 360
Samsung Galaxy Note9 Ocean Blue + microSDXC Samsung Evo Plus 128GB + Spigen Thin Fit 360

Odpovědět

Zpět na „Servisy Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti