Servisy Samsungreklamace v Britexu

Moderátor: verny94

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět

ematamax
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: pát 22. lis 2013 16:06:26
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: N7100

Re: reklamace v Britexu N7100

Příspěvek od ematamax » pát 22. lis 2013 16:13:55

Tak jsem reklamoval telefon u O2 na prodejně OC Chodov a telefon dorazil opravený (zatím nemohu ověřit).
Bohužel byl telefon poškozený, tedy spíše jeho středový kryt (stříbrný rámeček). Dle mého názoru jde o záměnu středového krytu při opravě.
Servis se dušuje, že to takto bylo. Telefonica O2 se hájí, že jsem podepsal předávací protokol kde je uvedeno "telefon odpovídá stáří a má drobné oděrky a rýhy". Nyní po dvou měsících kdy je telefon nevyzvednutý a vše se řeší jako stížnost na prodejnu dělá Telefonica O2 mrtvého brouka a jediným vyjádřením je, že prověřili průběh reklamace a telefon je ve stejném stavu jako při převzetí.
Nyní tedy probíhá stížnost u Samsungu na servis BRITEX.





VaclavIV
Nové Androidě
Příspěvky: 21
Registrován: stř 20. lis 2013 13:48:47
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Alcatel OT 8008 HD

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od VaclavIV » pát 22. lis 2013 18:09:47

a jeje :( ja si mel dnes dle domluvy mobil po reklamaci opravy vyzvednout ale mobil jeste neni ani na stole u technika :((( cely den je ovsem nemozne se dovolat na infolinku tak jsem zvolil email, kde jsem dostal bleskovou odpoved ze se zakazka resi ... jsem trosku zoufaly :( 24h stary telefon a uz na druhe reklamaci a domluva nedodrzena...


Džoworka
Nové Androidě
Příspěvky: 14
Registrován: stř 24. říj 2012 16:47:22
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od Džoworka » stř 27. lis 2013 18:28:02

taky přidám svou trošku do mlýna:
Jako dlouholetý uživatel mobilů od Vodafonu mám s tímto servisem dost nevalné zkušenosti, ale nakonec to vždy opravili.

Mám Samsung Galaxy Note a začalo mi vynechávat vypínací tlač. TEl v záruce byl vodafonem odeslán k těmto odbroníkům, kteří přehráli soft a závadu neuznali. Při tom zničili folli za 600,-, která byla na displeji. Nicméně tlač. fungovalo, tak jsem to nechal být.
Do týdne od vrácení tlačítko přestalo fungovat úplně. už vytočen jsem seřval pracovníka vodafonu a dal si pozor na to, aby si celý mobil pořádně prohlédl.
po 14 dnech přišel zpátky s opraveným tlačítkem, ale (nečekaně) s malým, ale přesto škrábancem na displeji. Britex to nakonec samozřejmě neuznal, že to byla jejich chyba, ale Vodafone s nimi musí mít už spoustu zkušeností, protože dal okamžitě několik možností, jak to vyřešit.

S britexem by měli všichni zrušit smlouvy a najít si jiné servisy. V dnešní konkurenci by tohle nemělo mít šanci.

Teď mě čeká reklamace galaxy tab od Alzy, tak doufám, že ten drzhý servis nebude tak tragický.


josa
Androiďák!
Příspěvky: 409
Registrován: stř 21. pro 2011 20:00:35
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: One plus 3t 128gb
Tablet: Asus ME176CX White
Tablet 2 / ROM: Lenovo Miix 3 1030
Bydliště: Nové Zámky

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od josa » stř 27. lis 2013 21:53:52

Piatok (15.11.2013) mobil prisiel na predajnu.
Piatok (22.11.2013) ho maju v servise. Stav zakazky "Resi se",
Streda (27.11.2013) to prehodili na (zpracovava se).

Do reklamacneho protokolu som okrem ineho uviedol "nekvalitny hovor" prepisali to na "MT je neaktivní a taktéž slyší signál." :D


VaclavIV
Nové Androidě
Příspěvky: 21
Registrován: stř 20. lis 2013 13:48:47
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Alcatel OT 8008 HD

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od VaclavIV » čtv 28. lis 2013 17:27:18

Taky nejsem moc nadsenej teda...asi jsem to zakriknul :(....ja mam stav ceka na nahradni dil a dnes jsem se konecne dockal odpovedi ze maji ze zakona 30 dnu..takze bezva :( mobil jsem mel v ruce ani ne 24 hodin a uz jsem 10 dni bez :((



faldicek
Robot
Příspěvky: 763
Registrován: úte 29. čer 2010 12:27:17
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Nexus 5
Tablet: Nexus 7
Rom: BlissPop
Bydliště: Chomutov

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od faldicek » čtv 28. lis 2013 17:37:37

Hlavně jsi hloupej, že jsi to dával na opravu. U novýho telefonu je více než jasné, že jde o výrobní vadu, takže jsi měl požadovat výměnu, poslali by to jen na posouzení a už by jsi měl nový telefon...
Motorola M3888-Nokia3210-Nokia3310-Nokia3100-SE K750i-SE K850i-SE X1 Xperia-Nokia 3109-HTC Desire HD-Galaxy Nexus - Nexus 5


Restin1
Nové Androidě
Příspěvky: 17
Registrován: ned 31. bře 2013 21:50:40
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: TMobile G1

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od Restin1 » čtv 28. lis 2013 18:30:57

, co popisuješ, je ideální situace, který by měla nastat, ale v realitě to stejně může být jinak... Přesně takhle jsem totiž postupoval v Comforu a výsledkem je, že to stejně opravili, telefon nemám měsíc a vypadá to na soud...

EDIT by jumbo78:
Nezneužívej citaci! Přečti si prosím laskavě pravidla fóra a dodržuj je!


faldicek
Robot
Příspěvky: 763
Registrován: úte 29. čer 2010 12:27:17
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Nexus 5
Tablet: Nexus 7
Rom: BlissPop
Bydliště: Chomutov

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od faldicek » čtv 28. lis 2013 19:56:56

Měl jsi trvat na tom aby to prodavač zapsal do protokolu...
Motorola M3888-Nokia3210-Nokia3310-Nokia3100-SE K750i-SE K850i-SE X1 Xperia-Nokia 3109-HTC Desire HD-Galaxy Nexus - Nexus 5


Restin1
Nové Androidě
Příspěvky: 17
Registrován: ned 31. bře 2013 21:50:40
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: TMobile G1

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od Restin1 » pát 29. lis 2013 20:20:37

Já to ale v protokolu mám. Ale ani tak s nimi nic nepohlo...

EDIT by pRo_lama:
Necituj posledný príspevok! Prečítaj si prosím Ťa pravidlá fóra a dodržuj ich!


BrakeZ
Stálý androiďák
Příspěvky: 199
Registrován: čtv 29. lis 2012 15:14:04
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: LG G3
Tablet: Nvidia Shield Tablet

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od BrakeZ » pon 02. pro 2013 13:27:05

Ahoj, prosím pomozte!
Už jsem zde psal, že jsem 2x reklamoval stejnou závadu - zamrzání SGS3. Poprvé Britex, uznali závda, přehráli SW a po hodině používání zase mobil dokola pořád zamrzal...Druhý pokus VSP Data, opět uznali, opět přehráli SW a pochvíli používání mobil opět začal zamrzat....
Potřetí jsem tedy šel rovnou do Samsungu v Ječné, kde jsem to technikovi vše popsal a sám mi řekl, že tady to nemusí být jen SW chyba, ale bude to pravděpoboně HW chyba, což jsem si myslel od začátku.
Dokonce když jsem technikovi mobil dal, byl zrovna zaseknutý, sám to viděl a když ho zkusil restartovat, tak se mu zasknul přímo v ruce a říkal, že jde vidět, že přehrání SW opravdu nepomohlo....
Takže mě poslal k chlápkovi, který to se mnou sepsal a řekl jsem mu, že jelikož to je třetí stejná závada, tak požaduji nový model(už na to fakt nemám nervy na ten můj skvělý poruchový kousek). Říkal teda ok a že to musí posalt do Britexu na posouzení ještě...
Dnes mi ale napsali sms, že si můžu mobil vyzvednout a že závada nebyla externím servisem potvrzena.

Takže co teď? Už třikrát mi to nebyli schopni opravit a ani mi nechtějí dát nový mobil. Takže mám skoro ještě roční záruku, ale na cihlu! To zamrzání nastává vždy po chvíli používání a když se jednou projeví, pak už mobil zamrzá skoro vždy hned po restartu. Je tedy nepoužitelný....
Asi bych tedy mobil neměl přebírat, ale pomůžu si tím? Oni to pošlou zas do Britexu a ti to zas neuznají a nic se nezmění....Tohle jsem fakt od Samsungu nečekal.
Každopádně vím, že od Samsungu už si nikdy mobil nekoupím....a to jsem je vždy ještě prosazoval :( Pro dobrotu na žebrotu....
Nvidia Shield WiFi 32 GB
Nexus 5X 32 GB


David1982
Robot
Příspěvky: 1154
Registrován: sob 20. lis 2010 17:07:14
Reputace: 15
Typ mobilu / ROM: Huawei Mate 9

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od David1982 » pon 02. pro 2013 13:32:51

Mel sis nechat do protokolu napsat, ze se zavada popsana zakaznikem projevila na prodejne. Jinak v pripade ze se to bude opakobat, tak si natoc video a priloz ho k reklamaci. Budes mit dukaz. V jinem pripade ti nezbude nic jineho, nez se obratit na soudniho znalve.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16627
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 204
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od ludekbrno » pon 02. pro 2013 15:07:57

BrakeZ:

Je nesmysl odsuzovat celou značku kvůli jednomu telefonu. Závady mají všechny značky bez výjimky a to samé se ti mohlo stát s jakýmkoliv telefonem. Druhá věc jr způsob řešení reklamace, ale servis má taky svázané ruce. Pokud se mu závada neprojeví, nemůže ti jen tak ze své vůle vyměnit celou základní desku (taková vada se jinak opravit nedá), protože by jim výrobce nemusel tu opravu zaplatit. Bohužel jak píše David, udělala zásadní chybu, žes nenechal do protokolu napsat "projevilo se na prodejně". To by potom servis nemohl jen tak odbýt, že jim se závada neprojevila. Takže pokud ti ho takto vrátí, budeš muset kolečko ještě zopakovat a tentokrát to tam nechat napsat. Taky ještě můžeš teď, pokud ti ho vrátí bez opravy, odmítnout převzetí s tím, že závadu viděl přijímací technik.

píšu z mobilu
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


BrakeZ
Stálý androiďák
Příspěvky: 199
Registrován: čtv 29. lis 2012 15:14:04
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: LG G3
Tablet: Nvidia Shield Tablet

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od BrakeZ » pon 02. pro 2013 16:06:14

Ano, ale stačí si pročíst vlákno u SGSIII a tenhle problém se u SGSIII vyskytuje až nezdravě často a většinou to právě řeší přehráním SW a když to nepomůže, tak pak teprve vymění základní desku....a je to jen jeden z mnoha problémů...navíc TouchWiz není ani zdaleka ideální...vyjádřil jsem se špatně, ale zanevřel jsem na Samsung nejen kvůli řešení reklamace(reklamovat třikrrát za sebou mobil kvůli stejné závadě už je prostě moc - koupil jsem si v té době TOP model Samsungu a teď z něj mám už měsíc a půl cihlu a Samsung mi není schopen pomoct ani nabídnout náhradní přechodný model), ale také na základě zkušeností ostatních uživatelé tohoto mobilu a celkového prostřdí, které Samsung používá.

Co se týče servisu. Když jsem reklamoval mobil poprvé i podruhé a mobil se choval úplně stejně a byl ve stejném stavu, tak to vždy uznali. Teď, když je to třetí reklamace se úplnou náhodou závada neprojevila.....Na náhody nevěřím.

A beru teda to, že sjem jim měl říct, ať to napíšou, že se závada projevila už na prodejně. Ale nikdy jsem tohle nemusel řešit a ani mě to nenapadlo...Tak nějak jsem myslel, že to tam napíšou sami od sebe. Od společnosti jako je Samsung, kde se platí nemalé peníze za značka jsem právě očekával, že zákazníkovi pomůžou a postarají se o něj...ne že jim budu muset vše připomínat a všeho se dožadovat....
Nvidia Shield WiFi 32 GB
Nexus 5X 32 GB

Uživatelský avatar

Game
Moderátor
Příspěvky: 2528
Registrován: čtv 12. bře 2009 13:21:28
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: Xiaomi MiMax
Mobil 2 / ROM: Samsung Note 3, Huawei Mate 7
Tablet: Nexus 7(2012) 16GB CyanogenMod 12
Rom: MIUI 8

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od Game » pon 02. pro 2013 16:52:57

Tak ze to tam napíšou sami, to si nemyslel vážně vid? Navíc je to tvoje hloupost protoze ten protokol podepisujes a sme u toho, lidi nečtou to co podepisují, navíc jim je to úplně jedno, vše je jen o lidech když narazis na laxniho b*ba je jasný ze to tam nenapíše, podle mne další chyba byla ze si to neposlal stále do jednoho servisu a takhle je střídal.Navíc Britex a jeho servis je kámen úrazu pro samsung...bejt tebou udělám to co rádi kolegové trvej na zapsání problémů do protokolu ze technik co přebíral telefon závadu viděl

Datluji Founem 8-)
Xiaomi MiMax MIUI 8
Na poděkování tu máme reputaci ;)
500MB FREE DropBox: http://db.tt/6MHR9sq3
5GB FREE Copy: https://copy.com?r=0IWBM1


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16627
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 204
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od ludekbrno » pon 02. pro 2013 19:18:42

BrakeZ:

Odbočka ke statistice, zjistit si, jaký je poměr prodaných Samsungů a ostatních telefonů s androidem. Zjistíš, že Samsungů je mezi lidmi víc, než všech ostatních značek dohromady. Proto logicky bude na fórech i podstatně více stížností na závady Samsungů. Takže to opravdu o ničem nevypovídá, i když samozřejmě tvoje pocity chápu. Ale osobně bych si Samsung nikdy nekoupil, protože: 1) je mi odporný jejich násilně zaoblený design a 2) až příliš do hloubky upravují android a mám pocit dle reakcí uživatelů, že jejich nadstavba už příliš brzdí systém jako celek a 3) nechci mít to, po čem touží velká skupina uživatelů :-)

píšu z mobilu
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


BrakeZ
Stálý androiďák
Příspěvky: 199
Registrován: čtv 29. lis 2012 15:14:04
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: LG G3
Tablet: Nvidia Shield Tablet

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od BrakeZ » pon 02. pro 2013 19:29:21

Prvně jsem šel normálně reklamovat k prodejci...o nějakém Britexu jsem ani netušil...až pak jsem zjistil co je Britex zač a proto jsem se obrátil přímo na VSP data....tam bylo vše alespoň rychle vyřízeno, bohužel ale také závadu neodstranili...Potřetí jsem šel přímo na samsung a ten mi řekl, že to musí zaslat do Britexu, který jediný může posuzovat odstoupení od smlouvy....

A protokol jsem četl, než jsem podepsal, ale jak říkám, ani mě nějak nenapadlo to požadovat, aby to tam bylo zapsáno, když to ten technik věděl. Nemám s reklamacemi telefonu žádné zkušenosti (každý můj dřívější mobil v podstatě žije do dnes a používá ho buď nějaký méně náročný člen rodiny nebo slouží jako náhradní....a to jsem jich za těch xx let prostřídal už docela pěknou várku) a předpokládal bych, že když o tom technik ví a bavíme se o tom, tak že pak zajistí, aby se o tom dozvěděl servis. Tomu kdo se mnou pak protokol sepisoval také vše vysvětloval...
Pokud to tedy chápu správně, tak i když se závada projeví přímo na prodejně, tak se to servis nikdy nedozví, pokud zákazník neprudí a nedokope příslušné lidi na prodejně aby to zapsali do protokolu?

To je právě to o čem mluvím. U značky jako Samsung a pak ještě u jejich vlajkové lodi bych tohle předpokládal za samozřejmost...To si pak můžu koupit nějaký no name mobil a neplatit jim šílené marže, za které by měli poskytovat právě zákaznický servis.

Zítra tam teda zajdu a řeknu jim, že závada se projevila přímo na prodejně, tak jak je možné, že najednou je mobil bez opravy v pořádku....no a pak se s něma domluvím asi na dalším postupu no....což zřejmě tedy bude zase otestovat mobil a problém natočit a pak zase ukázat na prodejně a nechat si to zapsat do protokolu.....
No abych pravdu řekl, tak bych ten mobil nejraději hodil do koše......nekoupil sje msi ho, abych dva měsíce řešil nějaké problémy....na tohle vážně nemám čas a ani nervy....
Nvidia Shield WiFi 32 GB
Nexus 5X 32 GB


josa
Androiďák!
Příspěvky: 409
Registrován: stř 21. pro 2011 20:00:35
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: One plus 3t 128gb
Tablet: Asus ME176CX White
Tablet 2 / ROM: Lenovo Miix 3 1030
Bydliště: Nové Zámky

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od josa » pon 02. pro 2013 20:08:58

Na tvojom mieste by som im ho ani neprevzal (teda ak si ho mas vyzdvyhnut na predajni) a hned ziadal o opatpvne zaslanie do servisu, ale na tvojom mieste by som to opat poslal do vsp, kedze tam vidim vacsiu ochotu, co sa aj ohladom komunikacie tyka. britex mi ani na jeden mail neodpovedal kdezto vsp celkom rychlo.


VaclavIV
Nové Androidě
Příspěvky: 21
Registrován: stř 20. lis 2013 13:48:47
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Alcatel OT 8008 HD

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od VaclavIV » úte 03. pro 2013 20:47:59

Ja jen doplnim ke svemu prispevku, ze ja jsem odstoupeni od kupni smlouvy pozadoval bohuzel mi bylo sdeleno ze jeden vadny pixel neni na opravu. Tak jsem jel do Britexu, kde mi do hodiny vymenili cely IPS panel, bohuzel po dvou hodinach pouzivani se pixeli zacly vypalovat jeden po druhem ze to proste nebyl displej ale kostickovanej papir...

Takze ja jinou moznost nemel....


akira14
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: stř 04. pro 2013 11:07:59
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Sony Xperia L

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od akira14 » stř 04. pro 2013 11:19:58

S Britexem mám taky své zkušenosti- vlastně celá naše rodina...a opravdu nejsou pozitivní. Před 3 týdny jsem dala do reklamace Samsung Galaxy Ace- sešlo se na něm více závad dohromady- šilené praskání ve sluchátkách, jako by mi někdo praskal u ucha bublinkovou folii- projevovalo se to u všech sluchátek i beden, tudíž nejspíš problém v konektoru? Špatné připojení k wifi- po pár minutách byla wifi vypnuta a telefon se sám restartoval, toto se opakovalo cca 5x do hodiny. První problém nastal na prodejně Vodafonu: "a sluchátka máte kde, já vám to nemůžu poslat bez sluchátek!!" půl hodiny jsem vysvětlovala, že v balení sluchátka nebyly a používám své vlastní, dodatečně zakoupené. na to mi prodavač odsekl: "hm, a jak to podle Vás mají zkusit?!" Pak mne vyloženě zprdnul, že mi reklamaci určitě neuznají, protože je telefon nechutně obitý. Má oloupaný ten stříbrný rámeček dokola- kolem tlačítek a miniUSB, na displeji apod není ani jeden škrábanec. Telefon mi tedy vzali a řekli, že můžu zakázku sledovat na www.britex.cz. Po asi 16 dnech na Britexu stále nic nebylo- př zadání IMEI vyhledávač nic nenašel. Až po dalších 3 dnech jsem svou zakázku našla- bohužel u ní byl uveden jiný telefon- LG. Na druhý den jsem volala na Britex, že to není můj telefon, že tam mají nejspíš chybu. Údajně u mé zakázky byl přiložen telefon zn.LG a i v papírech jej mají napsaný (to asi těžko, že- musí vidět, že IMEI nesouhlasí). Nevyřešila jsem tedy nic. Až dnes (6 dní před koncem reklamace) jsem byla telefonicky kontaktována, že prý se projevila vada na displeji, která je způsobena mou vinou a jestli ji chci tedy opravit. No hleděla jsem jak puk- telefon neměl s displejem absolutně nic- tedy dokud jsem ho neposlala na reklamaci :( Samozřejmě, že opravit nic nechci a jsem zvědavá, jaký telefon mi tedy vrátí zpět..a v jakém stavu. Takže mají v Britexu pěkný bordel, když ani nevědí, komu patří který telefon...


josa
Androiďák!
Příspěvky: 409
Registrován: stř 21. pro 2011 20:00:35
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: One plus 3t 128gb
Tablet: Asus ME176CX White
Tablet 2 / ROM: Lenovo Miix 3 1030
Bydliště: Nové Zámky

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od josa » stř 04. pro 2013 12:36:55

Takze reklamacia lg nexus 4 bola zamietnuta. Aktualne to riesim s predajnou a hned potom pisem staznost na Britex priamo spolocnosti LG. O vsetkom budem informovat. Urcite som si tu chybu vymyslel a do videi som si ten sum signalu sam vkladal. Koncim so znackou LG, teda so vsetkymi ktore sa reklamuju v britexi. so ziadnou inou reklamaciou nikdy nemam problem.

Uživatelský avatar

Fatal_Soldier
Droid
Příspěvky: 2047
Registrován: pon 11. říj 2010 12:34:08
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: SGS7
Rom: Nougat official
Bydliště: Hodonín

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od Fatal_Soldier » stř 04. pro 2013 14:04:04

No a jaký jsi měl důvod zamítnutí reklamace?
SGS7 Nougat official
POUŽÍVEJTE HLEDÁNÍ, vše už tu de facto někde je.


josa
Androiďák!
Příspěvky: 409
Registrován: stř 21. pro 2011 20:00:35
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: One plus 3t 128gb
Tablet: Asus ME176CX White
Tablet 2 / ROM: Lenovo Miix 3 1030
Bydliště: Nové Zámky

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od josa » stř 04. pro 2013 14:08:56

Zatial neviem, kedze zamietnute vypisuje len eshop a tam davaju len schvalene/zamietnute. cakam na ich email s odpovedou. ale pocitam, ze "zavada sa neprejavila".


MaTToS
Stálý androiďák
Příspěvky: 125
Registrován: pát 08. črc 2011 6:48:49
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy S4

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od MaTToS » stř 04. pro 2013 22:37:14

Ja mám tiež čerstvú skúsenosť prezmenu so Slovenským servisom Galaxy S4 - menovať nebudem, je tu len jeden jediný full level servis .
Takže na začiatku Septembra jedno ráno zvonil budík a zistil som že dotyková plocha na LCD nekorektne funguje - pri dotyku na pravej strane sa mi napríklad stláčali náhodné písmená na klávesnici po celej jej ploche, telefón sa nedal používať - odnesené do servisu 10 dní a vrátený s vymeneným LCD čím som preistotu prišiel o ZAGG fóliu ale ok stane sa, avšak hneď na druhý deň od prevzatia s novým LCD som zistil že na tmavých farbách, najviac pri šedej ploche gmailu je v spodnej časti LCD tmavý horizontálny pás = vrátené na druhú reklamáciu a cca. 11 dní a vrátené s novým LCD ktoré bolo tentokrát už 100% v poriadku avšak už prvý týždeň som zaznamenal neuveritelný počet SMS správ o zmeškaných hovoroch, telefón sa neustále prepínal medzi HSDPA, 3G, EDGE konektivitou, vypadávalo internetové spojenie, padali mi hovory, tam kde som predtým mimo BA mal signál 2 paličky zo 4 mi telefón celý víkend hlásil nedostupnosť akejkoľvek siete, hovory v 3G sieti boli trhané, nerozumel som druhú stranu a ani oni mňa = dva týždne po druhej výmene LCD som to vrátil do servisu s tým že velmi slabý príjem signálu, pomalý internet a neustále sa prepína medzi 3G a 2G sieťou tam kde predtým nikdy problém nemal a iné telefóny nemajú problém ani teraz, 2 týždne strávil v servise a vrátil sa s tým že vymenili anténu a duplexer na základnej doske - na telefóne bol po tejto oprave prasknutý kryt pri zapínacom tlačítku, kryt pri konektore na slúchatká nedoliehal a pri prvom spustení telefónu ešte v predajni po vrátení zo servisu vypisoval naspodu obrazovky "SAFE MODE" a nedalo sa toho normálne zbaviť - googlil som a spravil som hard reset kombináciou tlačidiel a už to bolo OK .

Už pár hodín po tejto tretej oprave ma čakalo nepríjemné prekvapenie - telefón na displayi ukazoval 4 plné paličky signálu - nedalo sa naň ani dovolať ani z neho volať - vypisoval neustále "Neregistrované v sieti" po stiahnutí tej hornej lišty som mal naspodu hlášku "žiadna služba" ale v menu keď som si pozrel stav telefónu tak som mal vypísané že registrované v sieti Telekom-SK , sila signálu 96dBm - vždy to riešil reštart .
Stále som veril v to že síce mám telefón s poškodenými krytmi, ale verím tomu že servis mi ho naozaj opravil, dostal som papiere z testov signálu a všetko OK tak som nabehol na operátora že chcem novú SIM kartu, zaplatil som 8€ za microSIM kartu, dal som do telefónu ale situácia sa neustále opakovala a časové intervaly boli stále menšie - po víkende už cca. každé dve hodiny telefón končil v takomto stave a factory reset nič neriešil .

Po víkende v Pondelok ráno som telefón odniesol k predajcovi na štvrtú reklamáciu s tým že sa už viacmenej ani nechce registrovať v sieti operátora, nahral som dlhé video z testovania a statusov v telefóne aj s reštartom telefónu ako potom signál nabehol a dalo sa aj volať, vypálil som video na DVD a predajca to zaslal v komplet balení s DVD na reklamáciu s tým že chcem úplne nový kus .

Vo výsledku je to dnes 45 dní čo som bez telefónu ktorý bol odoslaný na štvrtú reklamáciu, servis ho odmieta vymeniť za nový kus, predajca odmieta odstúpenie od kúpnej zmluvy čo argumentuje tým že síce telefón bol kúpený na koncového zákazníka ale keďže nemám 3 rovnaké závady ale 4 rôzne popisy závad tak nemám nárok na nič s tým že telefón sa do 30 dní vrátil zo servisu s vymenenou základnou doskou a plastovými krytmi .

Výmena plastových krytov vyzerá tak že nálepka pod baterkou ktorá obsahuje IMEI a sériové číslo je pokrčená a vo všetkých rohoch sa odliepa - telefón som si ani nevyskúšal, odmietol som prevzať z reklamácie, servis aj predajca trvajú na svojom že oni 30 dní na opravu stihli, ja nemám na nič nárok a proste si ten telefón mám zobrať.
Aktuálne to riešim s obchodnou inšpekciou a právnikom tak uvidíme, názory sa rôznia a výklad zákona si taktiež každý preberá po svojom takže čakám na výsledok a vidím to tak že ešte aj dlho čakať budem .

Je možno vhodné sa zamyslieť prečo každý servis ktorý má alebo mal čo dočinenia so Samsungom rapídne klesne na kvalite a rýchlosti opráv - VSP je zatial nováčik takže čas ukáže, ale na Slovensku bol aj iný servis a rovnako to išlo dolu vodou, technici sa sťažovali na zložitosť opráv, lepené BGA spoje, tenké PCB a pod., a to boli názory aj od technikov z rakúskeho servisu keď sme sa stretli na školení cca. 2,5 roka dozadu .


josa
Androiďák!
Příspěvky: 409
Registrován: stř 21. pro 2011 20:00:35
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: One plus 3t 128gb
Tablet: Asus ME176CX White
Tablet 2 / ROM: Lenovo Miix 3 1030
Bydliště: Nové Zámky

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od josa » stř 04. pro 2013 22:45:49

ja som s ppi-etc (po novom ecs) nemal nikdy problem a to uz u nich skoncilo viac veci. ak sa nemylim tak je to 3 rovnake vady, ale 4 rozne a mozes dostat novy kus.


MaTToS
Stálý androiďák
Příspěvky: 125
Registrován: pát 08. črc 2011 6:48:49
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy S4

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od MaTToS » stř 04. pro 2013 23:24:34

Tiež som bol v tom že sa jedná o 3 rovnáke alebo 4 rôzne vady - predajca aj servis si zhodne stoja za svojim tvrdením že buď vyreklamujem 3 rovnaké vady a mám nárok na nový telefón alebo môžem reklamovať aj 10x rôzne a nemám nárok na nič - ale že ja som 3 mesiace bez telefónu nezaujíma nikoho. Ako ja netvrdím že mám s PPI problém veď v poriadku tak keď sa niečo opraviť nedá alebo nepodarí tak to beriem veď nikto nie je neomylný ale 3 mesiace bez použitelného telefónu a potom hláška že nemáte nárok na nový telefón ma celkom dorazila - telefón za 600€ používaný 6 mesiacov v obale atď. 100% stav a 4x opravovaný ?
V ČR myslím že by malo aj dnes platiť 3 rovnaké alebo 4 rôzne a dobropis ,, na Slovensku ťažko povedať keďže reálne to v zákone takto napísané nemáme .


faldicek
Robot
Příspěvky: 763
Registrován: úte 29. čer 2010 12:27:17
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Nexus 5
Tablet: Nexus 7
Rom: BlissPop
Bydliště: Chomutov

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od faldicek » stř 04. pro 2013 23:27:15

V ČR to tak je, určitě musíte mít také zákon, či vyhlášku která tohle jasně určuje...

­
Motorola M3888-Nokia3210-Nokia3310-Nokia3100-SE K750i-SE K850i-SE X1 Xperia-Nokia 3109-HTC Desire HD-Galaxy Nexus - Nexus 5


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16627
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 204
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od ludekbrno » čtv 05. pro 2013 0:01:11

MaTToS:

Ono to není takto přesně vypsáno ani v českém zákonu, ale je to taková rozhodovací praxe, že za opakovanou vadu se berou buď 3 stejné nebo 4 jiné závady. A jsem přesvědčen, že u vás to bude podobně. Rozhodně tsm musí být nárok na odstoupení od smlouvy, pokud nelze výrobek řádně používat. A právě opakované vady (i pokud jsou rozdílné) řádnému užívání jasně brání. Takže bych se opravdu hádal.

píšu z mobilu
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


MaTToS
Stálý androiďák
Příspěvky: 125
Registrován: pát 08. črc 2011 6:48:49
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy S4

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od MaTToS » čtv 05. pro 2013 18:27:45

Presne tak, v zákone je napísané že nárok na odstúpenie/výmenu vzniká pri troch rovnakých reklamaciách a ja mám 4 rôzne a predajca mi doslova povedal že takto to môžete reklamovať aj 8x a nemáte nárok na nič ... krása :-) .
Čakám na vyjadrenie obchodnej inšpekcie pretože asi aj keď nepísané tak stále viacmenej všade platné pravidlo je že 3 rovnaké alebo 4rôzne a dobropis .
Tiež mi nepríde normálne aby ako koncový spotrebiteľ som dal 600€ za produkt ktorý používam 6 mesiacov a potom 3 mesiace ho mám nefunkčný :wtf:


Blekota
Androiďák!
Příspěvky: 646
Registrován: stř 26. říj 2011 7:48:48
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: n9005
Tablet: nexus 10
Rom: KK

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od Blekota » čtv 05. pro 2013 19:16:20

Keby bol seriózny predajca (co sa nedá o žiadnom mobilnom operátorovi povedať) tak by si mal nový kus ak bez týchto opletaciek. V tvojom prípade máš jednoznačne nárok na peniaze. Sú to smejdi aj tmob aj ppi.
i9300


josa
Androiďák!
Příspěvky: 409
Registrován: stř 21. pro 2011 20:00:35
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: One plus 3t 128gb
Tablet: Asus ME176CX White
Tablet 2 / ROM: Lenovo Miix 3 1030
Bydliště: Nové Zámky

Re: reklamace v Britexu

Příspěvek od josa » pát 06. pro 2013 13:33:21

Takze po troch dnoch co som pisal na predajnu ze z akeho dovodu bola zamietnuta reklamacia, ze to chcem riesit s LG, mi odpisali
" Dobrý deň, Vaša reklamácia ešte nie je ukončená, prosím berte informáciu o neuznaní za bezpredmetnú a v najbližšej dobe Vás budeme informovať o výsledku reklamácie."

Kazdopadne mobil este stale nie je na Slovensku, ale na centralnej predajni v Prahe. Zeby to aj tam testovali? V povodnej sprave som im posielal aj link na videa.

Odpovědět

Zpět na „Servisy Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host