Lenovo S750 - obecná diskuzeZvětšení interního úložiště na 2,6 GB

Moderátoři: Moderátoři čínských mobilů, Moderátoři čínských mobilů

Odpovědět
jurris
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 12. čer 2014 9:03:50
Typ mobilu / ROM: Lenovo S750
Mobil 2 / ROM: Newman N1

Zvětšení interního úložiště na 2,6 GB

Příspěvek od jurris »

Zdravím, řeším takový problém. Chtěl bych zvětšit své interní úložiště na svém Lenovu S750 a zároveň tak zrušit tu otravnou paměť telefonu, pro kterou prakticky nemám využití. U svého druhého telefonu (Newman N1) se mi to povedlo pomocí návodu tady na stránkách :D :
http://androidforum.cz/newman-n1-newsmy ... 9-510.html
Jelikož jsem v tomto spíše začátečník, chtěl bych se Vás proto zeptat, zda je tento postup použít i u mého Lenovo S750. Nebo pokud znáte nějaký způsob, jak toho docílit, můžete se prosím o něj podělit? :)
stepanex
Nové Androidě
Příspěvky: 26
Registrován: pon 30. črc 2012 10:32:17
Typ mobilu / ROM: Inew V3

Re: Zvětšení interního úložiště na 2,6 GB

Příspěvek od stepanex »

Ahoj, telefon mám teprve krátkou dobu, ale nainstaloval jsem tuto ROM: http://forum.xda-developers.com/showthr ... p=47741400 , v popisu máš návod jak ji nainstalovat, pokud chceš, mohu ti ho přepsat do češtiny, stačí napsat :). Poté tam máš "suggested mod", začni číst od "a rusian user..." a pomocí tohoto návodu si změníš interní pamět na 140MB a pamět na aplikace na 2.5GB.
!!!POKRAČUJ POUZE POKUD MÁŠ EXTERNÍ SDCARTU!!!