Google Nexus S - Obecná diskuzeNexus S, instalace MIUI...

Moderátoři: novas78, kecinzer, novas78, kecinzer

Odpovědět
Frostmourne
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: pon 08. črc 2013 2:03:03
Typ mobilu / ROM: Nexus S

Nexus S, instalace MIUI...

Příspěvek od Frostmourne »

Zdravím,
jsem laik, vlastnící Nexus S s CM 10.1 (ten mi tam nahrál kamarád), ale chtěl bych si zkusit MIUI. A jelikož nejsem v tomhle oboru tak zběhlý, tak se na Vás obracím s prosbou o radu/pomoc

1, Jelikož teď v telefonu mám CyanogenMod, takže už nemusím se starat s unlock bootloader a ROOT telefonu...stačí si flashnout MIUI ROM? že?

2, mohl by mi někdo napsat/poslat návod "krok za krokem" jak nainstalovat MIUI? sice jsem našel na xda nějaký návod, ale nemusí fungovat pro upravenou CZ/SK verzi. a preferuji český návod...
a hlavně, jak teď tam mám CM, tak nevím kde začít...

3, musím po úspěšném instalaci MIUI (CZ/SK) ještě něco nastavit, odstranit si čínských balastů atd. ?

4, mohl by mi někdo poradit nějaký povedený free balíček témat,ikon...

děkuji moc a přeji hezký den
Uživatelský avatar
pg.cz
Stálý androiďák
Příspěvky: 128
Registrován: úte 02. srp 2011 14:42:44
Typ mobilu / ROM: Nexus S

Re: Nexus S, instalace MIUI...

Příspěvek od pg.cz »

ahoj, nevim sice jaky vyvoj ta romka MIUI prodelala, ale v podstate by mel byt postup uplne standardni. Vsiml jsem si, pises ze jsi laik, v podstate i tvuj dotaz na tu instalaci tomu odpovida. Vsichni jsme zacali od nuly a nevedeli a nerozumneli hodne veci. Proto mozna by to chtelo predtim nez s tim zacnes zkouset, abys neco precetl a pochopil, napr. co je ROM, co je kernel, jaka je struktura usporadani OS atd. Proste abys vedel co vlastne chces provadet a co delas. Tech navodu je opravdu strasne moc a bohudik i konkretne pro Nexus S (i na tomto forumu).
Omlouvam se pokud je moje odpoved moc obecna a mentorska, ale jedine tak se opravdu pobavis a co nejdulezitejsi - ochranis svuj mobil pred poskozenim.