Ostatní telefony THLTHL T6S - jak nainstalovat ROM přes Flash Tool ?

Moderátoři: Moderátoři čínských mobilů, Moderátoři čínských mobilů

Odpovědět
ski1961
Nové Androidě
Příspěvky: 11
Registrován: ned 23. črc 2017 12:29:45
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi 4X

THL T6S - jak nainstalovat ROM přes Flash Tool ?

Příspěvek od ski1961 »

Zdravím,

vzhledem k tomu, že mi nejde na tomto telefonu factory reset o čemž píši v jiném vlákně zkouším to aspoň tak, že bych si chtěl přehrát Rom přes Flash Tool jako borec na přiloženém videu z youtube..Romku mám staženou z needrom stejnou, jako mám nyní v telefonu, ale nedokážu ji nahrát do toho FlashTool jako má na tom videu..poradíte někdo ? Možná se snažím o něco, co ani takto nejde, tak se mi nesmějte, jsem laik, který se zatím učí na záložním telefonu, který mám na pokusy, takže když z něj udělám těžítko, nic tak hrozného se nestane :-)


Takže nakonec jsem přišel na to, jak tam tu rom dostat do toho Flash Tool..bohužel závěr neskončil tak jako na videu zeleným zatržítkem OK, ale vyskočila úplně na konci tato chyba viz foto..nikdo neporadí ? jinak tím, že to na konci skončilo onou chybou mám už z telefonu těžítko :-) nejde ani spustit..trochu je pro mě záhadou i to, že on má na videu v tom Flash Tool ještě navíc kolonku FAT, která v té stažené romce je, ale když otevřu Flash Tool, tak mi to tu kolonku Fat nenabízí.
screen.jpg
screen.jpg (138.42 KiB) Zobrazeno 3122 x
Samsung Galaxy A5 (2016)
prasil
Robot
Příspěvky: 943
Registrován: stř 30. led 2013 9:18:55
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE Crdroid
Tablet: Smart Tab4 LTE CM11
Tablet 2 / ROM: MiPad 64G
Bydliště: Mělník

Re: THL T6S - jak nainstalovat ROM přes Flash Tool ?

Příspěvek od prasil »

Zkus jinou verzi SPFT... Jinak je tu přímo vlákno SP Flash Tool - podrobný fotonávod :rtfm:
ski1961
Nové Androidě
Příspěvky: 11
Registrován: ned 23. črc 2017 12:29:45
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi 4X